Přejít k hlavnímu obsahu
Boční panel
Titulní stránka
Další
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
Titulní stránka
Otevřít indexu kurzu
Programování a vývoj aplikací 4.I - 2023/2024
Osnova témat
Úvod
Sbalit vše
Rozbalit vše
Databáze Studenti a Předměty
Soubor
Označit jako hotovo
Maturitní okruhy z programování (1 - 10)
Soubor
Označit jako hotovo
Maturitni okruhy z informatiky (11 - 20)
Soubor
Označit jako hotovo
FunctionManager
Soubor
Označit jako hotovo
Databáze
Automatizace procesů - Databáze - DB Browser for SQLite
URL
Označit jako hotovo
Automatizace procesů - Databáze - Instalace balíčku JDBC
URL
Označit jako hotovo
Automatizace procesů - Databáze - SQL tutoriál
URL
Označit jako hotovo
Automatizace procesů - Databáze - Připojení k databázi a základní SQL příkazy
Soubor
Označit jako hotovo
Vzorová databáze
Soubor
Označit jako hotovo
Realizace databáze v Javě připojené na školní virtuální server
Úkol
Označit jako hotovo
1. Práce s proměnnými
01 Přetypování v Javě
Soubor
Označit jako hotovo
01 Přetypování v Pythonu
Soubor
Označit jako hotovo
Zpracovaná maturitní otázka 1
Úkol
Označit jako hotovo
2. Řízení běhu programu
02 Druhy podmínek
Složka
Označit jako hotovo
02 Druhy cyklů
Soubor
Označit jako hotovo
Zpracovaná maturitní otázka 2
Úkol
Označit jako hotovo
3. Datové struktury
03 Práce s textovými řetězci
Soubor
Označit jako hotovo
Textové řetězce
Úkol
Označit jako hotovo
03 Pole
Soubor
Označit jako hotovo
03 ArrayList, HashMap
Soubor
Označit jako hotovo
03 Složitější datové struktury
URL
Označit jako hotovo
Zpracovaná maturitní otázka 3
Úkol
Označit jako hotovo
4. I/O, Funkce
04 I/O, Funkce
Soubor
Označit jako hotovo
Zpracovaná maturitní otázka 4
Úkol
Označit jako hotovo
5. Základní konstrukce třídy
05 Úloha třída Sphere
Úkol
Označit jako hotovo
05 Úloha třída Triangle
Úkol
Označit jako hotovo
Eshop
Úkol
Označit jako hotovo
Zpracovaná maturitní otázka 5
Úkol
Označit jako hotovo
6. Objektově orientované programování
06 Dědičnost
Soubor
Označit jako hotovo
06 Polymorfismus
Soubor
Označit jako hotovo
06 Polymorfismus u metody toString()
Soubor
Označit jako hotovo
06 Interface
Soubor
Označit jako hotovo
06 Abstraktní třída
Soubor
Označit jako hotovo
06 Správa zoologické zahrady
Úkol
Označit jako hotovo
Objektově orientované programování
Test
Označit jako hotovo
Zpracovaná maturitní otázka 6
Úkol
Označit jako hotovo
7. Základní algoritmy
07 Sorter
Složka
Označit jako hotovo
07 Subway - příklad použití spojového seznamu
Složka
Označit jako hotovo
07 BST
Složka
Označit jako hotovo
07 Tree traversals
Soubor
Označit jako hotovo
07 LinkedList
Složka
Označit jako hotovo
07 LinkedList
Úkol
Označit jako hotovo
8. Grafické uživatelské rozhraní
08 GUI
Složka
Označit jako hotovo
9. Vlastní grafické elementy
09 Vlastní grafické elementy
Soubor
Označit jako hotovo
DavidRectApp
Složka
Označit jako hotovo
10. Dokumentace programu
10 Diagramy
URL
Označit jako hotovo
15. + 16. Operační systémy
Uloha
Soubor
Označit jako hotovo
Serverové aplikace
Serverové aplikace
Složka
Označit jako hotovo
Serverová aplikace
Úkol
Označit jako hotovo
Testování
Vytvoření testů
Úkol
Označit jako hotovo