Přejít k hlavnímu obsahu
SŠMG
  • Titulní stránka
  • Další
Čeština ‎(cs)‎
Čeština ‎(cs)‎ Deutsch ‎(de)‎ English ‎(en)‎ Русский ‎(ru)‎
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta.
Přihlášení
Titulní stránka
  1. PVA 2.A
  2. Implementace kuličky ovládané tlačítky

Implementace kuličky ovládané tlačítky

Požadavky na absolvování
Otevřené: Pondělí, 15. března 2021, 00.00
Termín: Neděle, 21. března 2021, 23.59

Vykreslete pomocí metody fillOval(int x, int y, int width, int height) kouli, kterou budete na JFrame pohybovat pomocí šipky nahoru, šipky doleva, šipky doprava a šipky dolů. Výsledný program odevzdávejte jako soubor *.java.

Řešení vykreslení čáry najdete v záznamu z online hodiny.

Kontaktujte podporu stránek
Momentálně na stránky přistupujete s právy hosta. (Přihlášení)
Souhrn uchovávaných dat
Stáhněte si mobilní aplikaci
Používá Moodle