Milí studenti,

vítám Vás v kurzu pro výuku předmětu Marketingová komunikace. Tento kurz slouží k výuce předmětu MAK ve třetím ročníku oboru Informační technologie.

Klasifikace:
- Klasifikace do 25,9 % bude student vždy klasifikován známkou.
- Klasifikace samostatných projektů - škála 1-3, N – neodevzdáno
- Neklasifikace (N) - vysoká absence v hodinách, více než 25,9 %
- Neklasifikace (N) – nesplněné studijní povinnosti, nedostatek známek
- Klasifikace dle průměru:
1 1,00 - 1,49
2 1,50 – 2,44
3 2,45 – 3,29
4 3,30 - 4,29
5 4,30 a více

Zápis z hodin
- v hodinách je povinností vést si zápisky – prezentace budou sdílené na Moodle, ale nebudou detailní
- v případě nepřítomnosti je nutné doplnit si obsah probrané látky a zjistit zadané úkoly a splnit je (platí i pro distanční výuku!!!!)

Písemné opakování:
- Bude předem ohlášeno.
- Obsahuje otevřené a uzavřené otázky s možností více správných odpovědí.
- Doplnění známek a dopsání písemného opakování určí vždy vyučující.
- V průběhu písemného opakování je zakázáno používat mobilní telefony a chytré hodinky. Dále je zakázáno radit spolužákům, otáčet se a opisovat. V případě nedodržení těchto zásad bude test hodnocen známkou 5 (nedostatečnou).


Průběžně vědomostní hodnocení:
- Náhodně může být zadán rychlý test na ověření obsahu výuky či porozumění marketingové terminologie.


Zkoušení:
- Pro splnění klasifikace proběhne pololetní zkoušení podle předem sestavených okruhů.
- Student si vždy vylosuje jedno téma, o kterém bude cca 5 minut mluvit.
- Student také musí umět reagovat a odpovídat na otázky vyučujícího.
- Získaná známka ze zkoušení má váhu 10.
- Hodnocen bude obsah, odborné vyjadřování, porozumění odborných výrazů, reakce a odpovědi na otázky vyučujícího.


Pravidla komunikace a chování:
- Zákaz používání mobilních telefonů.
- Telefon bude uložen v batohu, nebude na lavici ani v lavici. V případě použití bude studentu udělena poznámka.

Přeji Vám hodně štěstí a úspěchu při Vašem studiu

Vaše paní učitelka